Vocalicious

LINDEVANG KIRKES RYTMISKE KOR

Koret Vocalicious

VOCALICIOUS - rytmisk kor københavn

Vocalicious er Lindevang Kirkes rytmiske kor, og har eksisteret siden 2009. Koret har 40 medlemmer fordelt på SATB (ofte delt op i 1. og 2. stemmer)

Som rytmisk kor synger vi en blanding af pop, rock, jazz, gospel, afro, latin både a capella og med band. Vores mål er at være et rytmisk amatørkor i København som markerer sig med et højt musikalsk niveau og en kreativ tilgang til koncerter.

I Vocalicious søger vi den slags oplevelser, hvor vi kommer ind under huden på folk, hvor vi får tiden til at gå i stå i et øjeblik, hvor vi kan presse smilet frem og få folk til at vippe med foden. Vi har optrådt med Cæcilie Norby, Bobo Moreno, Julie Berthelsen, Lars Jansson, Per Nielsen og Thomas Eje. Vi har i 2015 været hyret af DR og Disney (FROST) til at lave flashmobs.

Ud over at koret medvirker ved gudstjenester og konfirmationer i Lindevang Kirke, kan det hyres til koncerter, specielle events samt private- og firmaarrangementer.

For yderligere information og kontakt-info se korets hjemmeside