Meditativ time

Stearinlys

Den meditative time i Lindevang Kirke fortsætter - med justeringer

Som i det foregående år vil der være tid til ro og meditativ fordybelse i Lindevang Kirke mellem kl. 18 og 19 om tirsdagen fra oktober til december.

Det er medlemmer af den meditative gruppe, der står for andagterne på skift. Hver andagt har et tema, og på kirkens hjemmeside kan man se temaet, og hvem der står for andagten.

Som noget nyt har vi indledt et samarbejde med Flintholm Kirke om de meditative tjenester, så to af dem afholdes i Flintholm kirke.

Den sidste tirsdag i måneden vil der som hidtil være klangmeditation.

Sæsonens større meditative arrangement, Det meditative, kroppen og musikken, finder sted tirsdag d. 8. oktober, hvor vi glæder os til at få besøg af sanger, komponist og forfatter Janne Mark og pianist og elektronisk kunstner Søren Gemmer. Der er gratis adgang, og alle er velkomne.

Annette Hauer: hauerannette@gmail.com

Meditativ time